  • Data: 2003-01-02 12:07:50
    Temat: Re: drukarka za 5k w koszty
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:av125o$gs0$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > "BaLab" [...]
    > >

    > A telefon powinien byc doksiegowany do sieci telefonicznej... prawda ?

    A więc obowiązują jakieś ZASADY, czy po prostu kolejne widzimisię?
    Czym się różni (pod tym względem) telefon od modemu zewnętrznego, a
    modem zewnętrzny od wewnętrznego?
    --------------
    Pojęcie środków trwałych
    Przez środki trwałe rozumie się rzeczowe aktywa trwałe i zrównane z
    nimi, o przewidywanym okresie ekonomicznej użyteczności dłuższym niż
    rok, kompletne, zdatne do użytku i przeznaczone na potrzeby jednostki
    lub oddane do używania na podstawie najmu, dzierżawy lub innej umowy o
    podobnym charakterze.
    Nie wiem czy ta definicja w czymś pomoże, bo wszystko rozbija się i tak
    o słowo "kompletne".

    Pozdrawiam,
    BaLab