  • Data: 2002-10-22 08:26:23
    Temat: Re: drukarka fiskalna
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak ??? nie chodzi mi o dwie drukarki fiskalne pod komputer tylko jedna
    > drukarka fiskalna pod dwa komputery.

    Aha, no tak, coś mi się niedowidziało. Nie powinienem przychodzić tak
    wcześnie do roboty.
    Odpowiedź Gacka jest sensowna. Pewnie są jakieś techniczne sztuczki i
    kruczki, ale zawsze wynik nie jest do końca pewny. Ja np. mam taki diwajs
    gdzie można podłączyć dwa komputery do jednej zwykłej drukarki, ale to cudo
    już nie działa z nowymi drukarkami, które używają dwukierunkowych portów.