  • Data: 2006-01-06 07:22:45
    Temat: Re: drukarka - EŚT - EW - KUP
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Greg wrote:

    > Kupno drukarki o wartości 400-500 PLN.
    > Czy taką drukarkę koniecznie należy wciągnąć do jakiejkolwiek
    > ewidencji? EŚT - trzeba, gdy wartość ŚT > 3 500
    > EW - trzeba, gdy wartość ŚT > 1 500
    >
    > A jeśli wartość ŚT trwałego nie przekracza 1 500 PLN, to czy muszę ją
    > gdziekolwiek ewidencjonować.
    > Jeśli nie chcę jej amortyzować, to czy nie mogę jej po prostu
    > potraktować bepośrednio jako KUP?
    > Poprawcie jeśli się mylę.

    Jeśli jest to typowa drukarka a nie np sieciowa z wbudowanym print
    serverem (pzry tej cenie to raczej niemożliwe) to taką drukarkę należy
    potraktować koniecznie jako rozbudowę komputera z którym będzie
    pracować. Nie może ona być samodzielnym ŚT. W ustawie możesz poczytać
    co robi się przy odpowiednich wartościach rozbudowy. Przy 500 PLN po
    prostu w koszty.