    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: 13 Jun 2008 20:50:25 GMT

    zkruk [Lodz] w <news:g2ui9s$an$1@inews.gazeta.pl>:

    > Witam
    > na kim ciąży odpowiedzialność za dostarczenie faktury?

    Na podatniku, którego US poprosi o takową...

    > dokładnie chodzi o stacje benzynowe Neste - kupuje się benzyne płacąc kartą,
    > dodatkowo mam kartę identyfikacyjną Neste.
    > Na koniec miesiąca dostaje zbiorczą fakturę za zakupy.
    > Problem polega na tym, że notorycznie dostaję faktury mocno opóźnione.
    > Wystawiają zaraz po końcu miesiąca - a np. za kwiecień dostałem 29 maja

    I jaki masz problem?

    Zawsze mozesz kupowac droższe paliwo na stacjach, które faktury wystawiają
    "na miejscu"

    > Oni twierdzą, że są czyści bo fakturę wystawili i wysłali pocztą i mają
    > temat w poważaniu

    A mogli nie wysyłać w ogóle...

    > ja nie mogę rozliczyć faktury bo jej nie mam

    Patrz wyżej

    > oczywiścię - mogę zrobić korektę - ale nie chce ...

    Korektę czego?

    > czy mogę ich jakoś przycisnąć?

    Nogami... Ale pewnie się nie przejmą, ale lokalny listonosz ucieszy

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]