  • Data: 2004-01-16 21:31:29
    Temat: Re: dokumentowanie
    Od: Pan Kracy <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Mamy krzyczeć: "bingo" :) czy szukać dziury w całym ? :)

    Cieszę się, że jest to prostsze niż się spodziewałem. Wobec tego tak dla
    pewności, że się dobrze zrozumieliśmy:

    Rozumiem, że przekazując prywatny samochód w środki trwałe firmy nie
    muszę w żaden sposób dokumentować faktu przekazania. Wystarczy zapis w
    ewidencji środków trwałych, a "dokumentem stwierdzającym nabycie" jest
    faktura sprzed lat, którą dostałem długo przez założeniem działalności.

    Czy tak?

    Serdecznie pozdrawiam i dziękuję za pomoc,
    --
    Michał