  • Data: 2005-02-18 06:27:35
    Temat: Re: dofinansowanie zakupu windy - PDOP - czy przychodem?
    Od: "Łukasz Kaliński" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm> napisał w
    wiadomości news:cv2k9k$ku5$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Mialem podobna sytacje z dofinasowaniem z UP.
    > Jesli chodzi o wylaczenie z przychodu to o ile sie nie myle w UPDOP masz
    > scisle okreslone fundusze z ktorych dotacje sa zwolnione.
    > Tak tez powiedziala mi kobieta w US. Ale cos mi sie tez wydaje ze
    > np.dofinansowanie z UP do zatrudnienia pracownikow ( UP zwraca 50% ZUS-u )
    > jest zaliczane do przychodow podatkowych. No i jeszcze sprawa amortyzacji,
    > roznica bilansowa i podatkowa.
    > pozdr.
    > KJ

    Co do ściśle określonych funduszy - to nie ma tego w PDOP (przynajmniej w
    moim konkretnym przypadku - art 21) - zacytowałem cały art, nie wycinając
    istotnych informacji.

    Po nocnych przemyśleniach coraz bardziej skłaniam się ku:
    - przychód niepodatkowy (art. 17.1.21)
    - ale i amortyzacja niepodatkowa (art 16.1.63)

    Jeżeli się mylę, proszę mnie wyprowadzić z błędu...
    :-)

    pozdrawiam
    Łukasz Kaliński