  • Data: 2009-02-24 20:25:57
    Temat: Re: dlaczego musze zapłać VAT zamiast otrzymać zwrot?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 24 Feb 2009 19:35:36 +0100, "Edi" <s...@g...com>
    wrote:

    >więc nie bardzo opłaca się prowadzić działalność, mimo, że marża
    >jest wysoka...
    Marża jest wysoka? A jak liczysz marżę?

    >kupuje towar za 220zł brutto (czyli w tym jest ok 40zł VAT'u).
    >sprzedaje za 440zł z wysyłką (czyli w tym jest ok 80zł VAT'u)
    >
    >440zł (tyle płaci klient) - 220zł (towar) - 40zł (vat) - 130zł (wysyłka) =
    >50zł
    >
    >z tego wychodzi, że 50% zarobków płace na VAT. Czy gdzieś zrobiłem błąd?
    Zrobiłeś błąd na starcie. Wymyśliłeś sobie cenę sprzedaży nie
    zastanawiając się nad tym jakie masz koszty. A skoro koszty wysyłki
    masz aż tak wysokie to widocznie cena sprzedaży jest za niska.

    WAM
    --
    nie patrz na kursy walut. wypoczywaj bez stresów
    wczasy nad morzem w stałej cenie www.nadmorze.pl