  • Data: 2010-08-13 13:42:42
    Temat: Re: delegacja
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 13 Aug 2010, Piotr wrote:

    > Pisząc o tej restauracji świtało mi że nie dawno było jakieś orzeczenie czy
    > wyrok w takiej kwestii.

    Ano było - i też nie mam "linku pod ręką", ale pamiętam że szło właśnie
    w stronę "zwyczajnych wydatków" albo czegoś podobnie nazwanego, ze
    wskazaniem iż nakarmienie gościa niekoniecznie jest reprezentacją.
    Jak to się ma do rozważań "użycie restauracji a reprezentacja" już
    nie pamiętam, ale wydaje mi się że widziałem gdzieś (niewykluczone
    że na grupie) któtką dyskusję wywołaną uwagą że skorzystanie
    np. z cateringu wcale nie musi być tańsze (a w świetle "zwykłego
    wydatku" catering trzeba by uznać za dopuszczalny), zależnie
    od półki na której leży restauracja :D

    > Wydawało mi się że gdzieś sobie zapisałem żebym mógł się później powoływać
    > ale chyba mi się tylko wydawało :)

    Mi też :> (się wydawało, ale nie widzę w stosownym folderze)

    pzdr, Gotfryd