  • Data: 2008-07-14 10:11:24
    Temat: Re: data wpisu kosztu do KPiR
    Od: r...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lip, 22:02, gb <b...@n...onet.pl> wrote:

> [...]
    > usluge wystawiona 1-go dnia tego samego miesiaca z terminem platnosci do
    > 20 dnia tego samego miesiaca. usluga ta jest KOSZTEM ktory chce wpisac
    > do KPiR.
    > platnosci za fakture dokonuje w ostatnim dniu terminu platnosci czyli 20
    > danego miesiaca.
    > pytanie moje brzmi:
    > kiedy wpisuje (z jaka data 'data zdarzenia gospodarczego') ta fakture do
    > KPiR i tym samym kiedy staje sie ona kosztem?
    >
    > -czy data zdarzenia gospodarczego to data wystawienia tejze faktury i

    Zaleznie czy prowadzisz
    koszty zghodnie z art. 22.4 czy 22.6 updof. Jesli 22.6, to musialby to
    byc
    koszt bezposredni, a mam przeczucie ze chodzi o fakture za telefon
    albo
    cos w tym guscie? Jesli tak, to tylko data wystawienia faktury ma
    znaczenie.

    > dodatkowo, co by bylo w sytuacji jesli faktura otrzymana w bierzacym
    > miesiacu byla zaplacona w przyszlym a date wystawienia miala z
    > poprzedniego? kiedy i  z jaka data sie ja wpisuje i kiedy staje sie kosztem?

    Nie ma znaczenia, tylko data wystawienia sie liczy w przypadku faktur
    za telefon,
    internet itd.

    Chyba ze to np. faktura za uslugi podwykonawcy, wtedy moze sie zrobic
    ciekawiej :)