  • Data: 2009-08-28 12:42:42
    Temat: Re: darowizna od tesciowej
    Od: molla <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Podepnę się pod dyskusję.
    Nie do konca jestem pewna, czy i ja moge spać spokojnie,bo wykonałam
    ostatnio beztrosko taką oto akcję.
    Przyznano mi dotację na rozpoczecie działalności. Warunki są takie, ze
    wypłacana jest transza 80%, resztę te 20 % mam wyłozyć ze swoich
    środków.
    Ponieważ termin wypłaty tych 80 % przeciąga się, chciałam rozpocząć
    wydatkowanie i nabywanie róznych srodków do firmy z puli mojego wkładu
    wlasnego. A wkładem własnym miały być pieniądze pożyczone od ojca.
    Poprosilam go żeby przelał mi te pieniądze ze swojego prywatnego konta
    na moje swieżo otworzone konto dedykowane obsłudze dotacji. .Może
    wystarczyło, że wpłaciłby mi je na moje konto prywatne, a ja dopiero z
    niego zasiliłabym konto firmowe z którego dokonywałabym zapłaty....
    może niepotrzebnie przeżywam, zaznaczam, ze pożyczam te pieniądze.