  • Data: 2005-03-23 22:53:28
    Temat: Re: darmowe próbki a PIT
    Od: Arek <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > A na ile wyceniasz te próbki?

    trudno mi powiedziec.. jedynie na czym moge sie opierac to druczek cla..
    a tu sa jakies dziwne i niezrozumiale dla mnie kwoty.. w kazdym razie w
    miejscu gdzie opisana jest ogolna wartosc faktury to nieco ponad 100 USD
    (a clo wynioslo 153 pln - pokryte przez nadawce).

    --
    Arek

    "Chcialbym umrzec spokojnie - we snie, jak moj dziadek,
    a nie wrzeszczac z przerazenia jak jego pasazerowie"