  • Data: 2002-05-07 00:57:28
    Temat: Re: czynsz w koszty
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "niuska" <j...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ab5mjg$ifl$1@h1.uw.edu.pl...
    > a jak okreslic ten % jesli siedziba firmy jest
    mieszkanko?
    > czy np. jesli pokoj mialby 10 m2 to ustalam jaki
    procent ogolnej powierzchni
    > mieszkania on zajmuje i w ten sposob okreslam
    tez jaka czesc kwoty czynszu
    > moge wrzucic w koszty?

    Bezpiecznie 30 % a jak sama to 50% (tak mi kiedys
    powiedziała rozsądna paniw us ;)

    > no i jakie koszty moge wrzucac: proporcjonalnie
    czynsz, energie,

    Tak

    > ew. telefon

    też ale trzeba zamówić biling i na nim wykazać te
    rozmowy które związane były z twoją dg, (+ koszt
    bilingu ale bez kosztu abonamentu) pytanie czy sie
    taka zabawa opłaci :-)

    > (biling)

    Tak, jezeli zamawiasz aby wykazac jw.

    > czy cos jeszcze?

    Chyba już nic ale poczytaj w instrukcji do kpir

    Sark