  • Data: 2004-04-23 10:43:52
    Temat: Re: czy to prawda, czy tylko plotka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 23 Apr 2004, romek wrote:
    [...]
    >+ > >+ Gruchnela u nas w firmie wiesc, ze jezeli klient nie
    >+ > >+ zaplaci za fakture, na
    >+ > >+ ktorej byly pozycje z Vatem zerowym do 30 kwietnia, to trzeba bedzie
    >+ > >+ wystawic mu korekte a nastepnie nowa fakture z vatem.
    [...]
    >+ nie rozliczamy sie kasowo.
    >+ Ale polska izba druku zwrocila sie do
    ^^^^^^^^^^

    Jak jeszcze powiesz: "...i czasopisma..."...

    ... to cię uszkodzimy z lekka (to jest przenośnia a nie groźna
    karalna :>) za ukrywanie tak istotnego faktu jak ten, iż chodzi
    o "specjalne zasady naliczania" !
    Niedawno na grupie coś było że "właścicielem czasopisma do
    momentu sprzedaży jest wydawca" (kawałki poczytałem, rzeczywiście
    są speczapiski w ustawach), a w tym momencie WYDANIE towaru
    formalnie ma miejsce w INNYM momencie czasowym niż "normalnie" !

    >+ ministerstwa fin. i tak im ustnie powiedzieli.
    >+ a mnie sie wierzyc nie chce

    Biorąc pod uwagę iż czasopismo wystawione w kiosku uważa się
    za NIE sprzedane przez wydawcę (kioskowi) to wcale bym nie
    był aż takim niedowiarkiem... !

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)