eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy po 1 maja komputer stanieją (ze względu na podatki ? )Re: czy po 1 maja komputer stanieją (ze względu na podatki ? )
  • Data: 2004-02-10 13:36:42
    Temat: Re: czy po 1 maja komputer stanieją (ze względu na podatki ? )
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wojtaszek wrote:

    > Ten co sprzedał ten komputer (w Niemczech) to dostał ten VAT w cenie. Ten
    > co go kupił zapłacił cenę z VATem lokalnym (niemieckim) i dodatkowo
    > jeszcze przeto, że nowy to musi samonaliczyć VAT polski.

    Nie mam pod reka projektu ustawy, lecz w materialach ze szkolenia mam,
    ze KONSUMENT placi VAT w miejsc w miejscu nabycia I NA TYM KONIEC,
    wyjatek to srodki trnsportu, drugi wyjatek to "sprzedaz na odleglosc"
    pezez firme ktora "przekroczy prog rocznego obrotu przy sprzedazy do
    danego anstwa".

    > Chyba, że jest zarejestrowanym płatnikiem Vat i widnieje w VIES, wtedy
    > kupi z Vatem 0%, bo Niemiec nie będzie się bał wystawić mu fakturę z Vatem
    > 0%. Dalej uważam, że jest to wewnątrzwspólnotowe nabycie.

    Nooo z tym wystaiweniem to jeszcze pare warunkow....
    Alre to inny temat..

    Boguslaw