eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy odsetki po nakazie sądowym to zysk ? a koszty adwokackie ? › Re: czy odsetki po nakazie sądowym to zysk ? a koszty adwokackie ?
  • Data: 2007-11-09 10:38:11
    Temat: Re: czy odsetki po nakazie sądowym to zysk ? a koszty adwokackie ?
    Od: "jarecki" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > IMO zapłacone - tak. Art.14.3.2 traktowane a contrario

    tylko wydaje mi się, że czekając na spóźnioną zapłatę za towar,
    nie mogłem obracać pieniędzmi, więc poniosłem stratę,
    a odsetki ustawowe mi to rekompensują, a dodatkowo mam płacic jeszcze od
    tego podatek,
    a przecież nie jest to mój palnowy zarobek tylko rekompensata

    > IMO tak, *chyba* żeby rozważyć art.14.3.3a :)
    > Problem jak niżej: jak wykazać, że *był* wydatek i *nie został zaliczony*
    > w KUP, bo taki jest warunek owego przepisu.
    > IMO jak nie masz dowodu poniesienia tego kosztu, to ktoś może jeszcze
    > się doszukiwać "darmowego świadczenia" :], a to też przychód!

    czyli chyba bezpieczniej będzie jak całość kosztów zastępstwa wrzucę w
    przychód