  • Data: 2004-05-11 07:07:45
    Temat: Re: czy nieVatowiec moze amortyzowac samochod
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik jureq napisał:

    > No... z drobnym wyjątkiem VAT-u naliczonego od zakupów, który jest KUP
    > dla nie VATowców a nie jest dla VAT-owców

    Że co? Gdzie masz przepis w takim brzmieniu??
    Ja znalazłam tylko jeden - VAT naliczony jest KUP jeżeli podatnikowi nie
    przysługiwalo prawo do jego odliczenia. Koniec kropka.
    Dotyczy zarowno VATowców jak i nieVATowców.
    Jak bys nie zauwazył to ustawy o pod. dochodwym nie róznicuja podmiotowo
    na płatników i niepłatników VAT a przedmiotowo - było czy nie było prawo
    do odliczenia w tym konkretnym przypadku.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl