  • Data: 2004-04-26 23:33:25
    Temat: Re: czy musze informowac US o dochodach jesli
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Aragorn wrote:

    > witam
    >
    > Mam pytanko odnosnie informowania urzad skarbowy
    > w zeszlym roku bylem na programie Work&Travel dla studentow viza J-1
    > pracowalm i zarabialem oczywiscie wyslalem rozliczenia o zwrot podatku do
    > USA ale nie wiem czy musze poczynic jakeis kroki w Polsce w naszym US
    >
    > pozdrawiam

    Tak,
    ale to bardziej skomplikowane co i jak powinieneś zapłacić więc tego się
    nia da szybko napisac.

    Na szybko to ci mogę tylko powiedzieć, czy nie musisz płacić.
    Otóż w dużym skrócie zwolnione z opodatkowaniu jest równowartość diet
    hotelowych co w 2003 roku dawało około 86 dolarów za każdy dzień
    "pracy". Czyli jeżeli zarobiłeś mniej nić te 2000 dolarów miesięcznie to
    i tak nie musiałbyś wykazywać tego w pit.
    Jeżeli zarobiłeś więcej to proponuję jednak jakieś biuro odwiedzić.