  • Data: 2002-03-04 10:38:28
    Temat: Re: czy mogęskorygować VAT-7
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP) szukaj wiadomości tego autora

    Od początku miałem problemy z U.S. w związku złożeniem korekt in minus.
    Następnie kontrola z UKS-u .
    W czasie kontroli uwagi "osobiste" urzędniczki wskazywały że jest to
    niemożliwe.
    Czekałem , czekałem...............................
    Uznano mi wreszcie, że korekty in minus są zasadne.
    Paragraf

    > Użytkownik Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> w
    > wiadomości do grup dyskusyjnych napisa
    > ł:P...@i...stan
    pol.com.pl...

    > Tocze spór w podobnej sprawie. Stanowisko Urzedu Skarb.
    Krakow-Srodmieście

    --

    Tego nie znajdziesz w żadnym sklepie!
    [ http://oferty.onet.pl ]