    From: Kocki <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy ktoś ma KPiR w Accesie
    Date: Fri, 17 Jan 2003 13:21:51 +0100

    > Mógł zostać zmuszony zafundować sobie z innego powodu. Nie jest
    > to niemożliwe :)

    Ano tak. Tak samo jak np. niektorzy podatnicy zostaja zmuszeni do
    rozliczania sie z ZUS-em elektronicznie, za posrednictwem darmowego
    platnika. A jako platforme (system operacyjny) moga sobie wybrac
    pomiedzy Windows 9x, Windows 2000 i windows XP. Jaka wspanialomyslnosc
    naszych wladz i jaki zamysl wspierania rozwoju gospodarczego... Ciekawe
    czy Pan BillG tudziez inny wazny przedstawiciel podziekowal chociaz za
    Ustawowe Zmuszanie obywateli naszego kraju do zaqpu jesgo produktu.

    A tak na przyszlosc, moze by puscic jakies pismo z piczecia najwyzszych
    urzedow, ze pity wypelniane moga byc tylko przy uzyciu dlugopisa marki
    Parker lub piora wiecznego marki Parker ;)

    Kocki