  • Data: 2007-12-10 11:21:33
    Temat: Re: czy jest
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 9 Dec 2007 23:12:19 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > [...]

    > Jak chodzi o prawny zapis, to wiele się nie zmienia.
    > Zakaz dotyczy świadczenia "na rzecz", czyli dotyczy również wszelkich
    > czynności realizowanych *pośrednio* :)

    Pytanie, czy to obejmuje wyłącznie strony świadome takiego czynu :)
    Jeśli na etacie lepiłem garnki, a potem założyłem DG Garnex i lepię garnki
    i sprzedaję firmom A B C D, a C - odsprzedaje moje garnki byłemu
    pracodawcy... Ciekawie ;)

    > Oczywiście j.w. - też nie słyszałem o takim przypadku.
    > Ale przepis jest.
    > A 5 lat od czasu wprowadzenia tych "wynalazków" jeszcze nie upłynęło,
    > więc ściganie jeszcze nie jest opłacalne :>, a aż usłyszymy o *ewen-
    > tualnych* wyrokach NSA to jeszcze ze 3 lata wypada dodać :]

    No tak, co nie zmienia faktu że szukanie "przestępców" jest tu znacznie
    utrudnione - bo ZUS sam nie potrafi dojść do porządku w swoich papierach,
    a co tu dopiero mówić o współpracy z US... ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004