  • Data: 2003-01-25 18:25:25
    Temat: Re: czy coś poza NIP1 i VAT-R do zgłoszenia VATu dla DG ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Można na starych pod warunkiem że nie wybierasz kwartalnego rozliczania
    > VAT.

    a jak wybiorę rozliczenie kwartalne to czy formularz ze strony:
    http://www.mf.gov.pl/podatki/formularze_inne.shtml

    jest aktualny ?

    czy dla zarejestrowaną przez mnie działalności i podpisanych przez mnie
    wniosków może je do urzędu zanieść żona ?:) (pytanie niby proste , ale
    jeśli trzeba coś podpisywać to może być problem)

    co się stanie jeśli w poniedziałek dostanę fakturę VAT a nie zdążyłem
    jeszcze zanieść do US VAT-R ?

    --
    pozdrawiam
    plusz