  • Data: 2005-12-22 22:42:38
    Temat: Re: czas pracy - jak to policzyć
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 22 Dec 2005, cef wrote:

    > Odniosłem jednak wrażenie, że pytający
    > jednak chce płacić tylko
    > za wykonaną pracę a za czas dojazdu już nie.

    Owszem, ale napisał że za 8 godzin (czyli "wymiarowy"
    czas pracy) zapłaci.
    W przypadku delegacji "kolejowej" (albo kiedy pracownik
    jest przez kogoś wieziony) sprawa jest oczywista: może
    tak zrobić (o ile czas *pracy* nie przekroczył 8 h oczywiście,
    bo wtedy nadgodziny się należą, ale czasu za przejazd
    do wynagrodzenia się nie liczy). No i "czas na wypoczynek"
    musi być zachowany, ale to osobna sprawa.

    W przypadku kiedy jadący jest kierowcą nie mam przekonania...
    Problem w tym iż mam argument przeciwny :) - co zrobić
    kiedy pracodawca nie kazał pracownikowi jechać własnym
    samochodem (mógł jechać pociągiem a *sam* chciał pojechać
    swoim samochodem)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)