    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co z tytułem własności w uldze remontowej
    Date: Sat, 6 Apr 2002 11:07:19 +0200

    Użytkownik "ZWAN" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a8m81m$i8u$1@news.tpi.pl...
    > Użytkownik "promyczek" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    > ciach
    >
    > Słuchałem kiedyś audycji radiowej w której to słuchacze dzwonili z
    pytaniami
    > do prawnika w sprawach podatkowych. Był też telefon w dokładnie takiej
    > sprawie (może to TY? :-))
    > Tak czy inaczej odpowiedz prawnika była zdecydowana że TAK
    > Każda osoba może ponieść wydatek odliczony potem na podstawie ulgi
    > remontowej nawet jeśli ten wydatek nie dotyczył jej mieszkania. Prawnik
    > zapędził się w swoim przykładzie nawet daej i powiedział że możesz
> [...]
    Obawiam się że z tym tym odpisem remontu mieszkania sąsiada to albo prawnik
    się zagalopował albo ty nie zrozumiałeś bo przepis dotyczący ulgi remontowej
    ( remont mieszkania ) określa że odpisu dokonuje osoba posiadający tytuł
    prawny a myśle że mieszkanie sąsiada jest jego a nie kogoś innego chyba że
    np. jest użyczenie .Małżonkowie jeżeli nie mają rozdzielności majątkowej
    mogą odliczyć zakupy w ramach wspólnej jednej ulgi remontowej.Co do
    zwiększonych odpisów to kwota którą podał pytający jest prawidłowa.
    Jolka