  • Data: 2002-06-25 07:25:14
    Temat: Re: ciekawosta na fakturze
    Od: "mites3" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:3d1813af@news.vogel.pl...

    > Wszystko w porządku, ale w związku z powyższym, moim zdaniem
    > tym bardziej na takim dokumencie nie powinno być
    > takich zapisków!

    może i nie powinno ale nie jest nigdzie zakazane, więc...

    > Po co?
    > Według mnie żeby zestresować kontrahenta i później
    > mu łaskawie niby odpuścić.

    w takim razie postresuj sprzedawcę i olewaj jego ewentualne wezwania...
    a tak poważnie to zastanów się nad kontrahentem - moim zdaniem takie
    działania naruszają podstawowe zasady przyzwoitego kupiectwa... tak jakby
    dopisali "nabywca jest głupi !"

    > Jak to jest prawnie?

    nijak

    > Czy można dopisywać na fakturze wszystko?

    a pisz co chcesz tylko jak wyżej...

    pozdr. Rafal