    From: "Damir" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: chorobowe a fak vat
    Date: Tue, 27 Aug 2002 08:48:13 +0200

    Użytkownik "maryjank" napisał w wiadomości
    > pytanko
    > prowadze DG pełny vat .mam stałe umowy konserwacji urzadzen i zdarza sie
    ze
    > u zleceniodawcy pojawiam sie raz na m-c z faktura (taka opłata za gotowosc
    > techniczną jak by cos sie zepsuło )i jeżeli zachoruje i bedę na L4
    powyrzej
    > m-ca to mogę wystawic fakture .

    Może jakaś mała umowa zlecenie ze znajomym który gdzieś pracuje. Jeżeli ma
    min 760 zł brutto to zapłacisz za niego zdrowotne. Co do kwoty na umowie to
    chyba nie ma żadnych ograniczeń. Mój znajomy tak zrobił jest kierowcą i
    zachorował. Faktury wystawiał ale zabepieczył się właśnie w ten sposób.

    Pozdrawiam

    Damir