eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkichcę mieć NIP na fakturze , a polkomtel twierdzi, że nie mam prawa chcieć ... › Re: chcę mieć NIP na fakturze , a polkomtel twierdzi, że nie mam prawa chcieć ...
  • Data: 2003-01-16 19:49:33
    Temat: Re: chcę mieć NIP na fakturze , a polkomtel twierdzi, że nie mam prawa chcieć ...
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czego nie jestes pewien "bezplatnosci" czy "cesji" ?

    Jednego i drugiego. Jezeli bezplatnosc w miare dobry klient jest w stanie
    wywalczyc, to cesja, a co za tym idzie utrata warunkow promocyjnych moze byc
    dotkliwa.

    Z drugiej strony czym rozni sie Jan Kowalski legitymujacy sie dowodem
    osobistym numer ... od Jana Kowalskiego, prowadzacego dzialalnosc
    gospodarcza zarejestrowana przez Wojta Gminy Kuksanki pod numerem ... ? Z
    punktu widzenia rawa telekomunikacyjnego, umowe zawiera sie z podmiotem (bez
    wskazywania podstaw prawnych podmiotu :-), a Jan Kowalski jest nadal Janem
    Kowalskim...

    Trzeba bedzie ten temat pomacac :-)

    M.