  • Data: 2006-05-08 22:03:15
    Temat: Re: błędnie wpłacona składka zus
    Od: "STACHUrka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maddy <m...@e...com.pl> wrote:
    > Juz nie, w wpłatami od jakiegoś czasu radzą sobie w miesiąc, czasem
    > półtora. Nie te czasy gdy ZUS orientował sie że firma nie płaci
    > składek po 9 miesiącach.

    Ja ostatnio dostalem wezwanie ze zalegam ze skladka, faktycznie machlem sie
    w opisywaniu daty zamiast 04/2006 wpisalem 04/2005 ale moja wplate
    zaksiegowali jako druga w poprzednim roku czyli 2 wplaty za 04/2005 a w tym
    zeznali ze mam brak za 04/2006, to jeszcze nie wszystko jak poszlem
    wyjasniac okazalo sie ze nie jestem zarejestrowany (pomimo tego iz mam
    potwierdzone przez nich zgloszenie) i ze mam nadal zwieszona dzialnosc, na
    domiar zlego pani w pokoju obok nie byla w stanie sprawdzic w systemie jaką
    mam historie konta, kazala napisac podanie o sprawdzenie a po 3 dniach
    zadzwonila zebym napisal pismo ze juz nie chce sprawdzania bo mnie juz
    sprawdzila i mam zaleglosc i ona musi cos tam gdzies przekazac i moge miec
    klopoty, zasadniczo nic nie rozumiem z tego co oni tam wyrabiaja za te moje
    ciezko zarobione pieniazki :(

    --
    STACHUrka
    stachurka__@__inss.pl