  • Data: 2003-02-20 10:02:22
    Temat: Re: bezrobotny roknik buduje dom
    Od: "Rafal K" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "krzysiek" <e...@o...pl> wrote in message
    news:b3285f$1kt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Wlasnie tego sie obawiam ze urzad uzna to za nielegalne,
    > czyli niewiem musze pracowac np jako sprzatacz albo pucybut placic podatki
    > po roku odliczyc, czy zalozyc wlasna firme?
    > Ale to nietrzyma sie kupy przeciez bezrobotny placi podatki tez we
    wszystkim
    > , kupujac komputer zeby byc wyedukowanym bezrobotnym, budujac dom zeby
    > niebyc bezdomnym, skoro sprzatacz moze odliczyc sobie podatek ktory wyda
    na
    > remont mieszka to czemu ja niemoge sobie go odliczyc.
    > Powiesz ze niewplacam to niemoge odebrac zwrotu ale podatek jest w
> [...]

    Stary :), o jakim podatku piszesz? O podatku VAT ?? (inny nie przychodzi mi
    do glowy). A niby jak chcesz odliczyc VAT jak nie prowadzisz dzialalnosci
    gospodarczej i nie jestes VATowcem ?. Przyslugiwaloby ci odliczenie od
    padatku DOCHODOWEGO gdybys taki zaplacil. Nie wiem jak jest kiedy pobiera
    sie zasilek dla bezrobotnych (tam odliczaja chyba pod. dochodowy (???), ale
    to sa grosze. Wiec jak nie pobierasz nawet zasilku to zapomnij o
    odliczeniach.

    Rafal