eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkibędą nizsze podatki ? Lepper: Zawsze popierałem kapitał › Re: będą nizsze podatki ? Lepper: Zawsze popierałem kapitał
  • Data: 2005-11-19 13:20:42
    Temat: Re: będą nizsze podatki ? Lepper: Zawsze popierałem kapitał
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:dlkk2d$n1s$1@news.task.gda.pl...
    > Ciekawe czy Wielce Szanowny Elektorat sie już pokapował, że Endrju dupy
    > dał, czy dalej myślą, że on im jeszcze pokaże...

    Elektorat popiera Przewodniczącego.
    Elektorat chce, by był Wodzem.
    Elektorat, nie wie, że Wódz elektoratowi pokaże...., gdzie jego miejsce :-)
    Wielu już było Wodzów i "dobrze robiło" podwładnym.
    Przewodniczący jest aktualnie najlepszym kandydatem na Wodza, pilnym,
    zdolnym uczniem socjotechników i prawdopodobnie będzie następnym
    Prezydentem, a wcześniej ministrem ... rolnictwa ?
    A, że bajki opowiada, tym, którzy chcą je usłyszeć ??? Wszyscy tak robią,
    chcąc dojść do szczytów.
    Przydupasy Przewodniczącego kadzą mu równo, by się też załapać.
    Kto płaci ? Tamci Państwo (elektorat) płacą. :-)