  • Data: 2008-06-20 07:15:22
    Temat: Re: baza US - gdzie?
    Od: Sławek Owoc <s...@g...usunto.com> szukaj wiadomości tego autora

    news:g3d1g9$h6o$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > http://www.mf.gov.pl/index.php?const=4&dzial=146&wys
    w=5

    Znalazlem to ale myslalem ze jest jakas nowsza lista bo ta jest datowana na
    "Obwieszczenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2006 r."

    > Czy Ty nie masz za dużych wymagań?

    Bo ja wiem, mysle ze znajda sie tez inni ktorzy maja pdobne potrzeby jak ja.

    > Dane są. Teraz trzeba tylko się wziąć do roboty.
    > Jak nie chcesz płacić komuś za jego pracę to trzeba samemu tyłek ruszyć.

    Jasne, ale czasem warto zapytac na grupie, bo byc moze juz ktos ta prace
    wykonal i chce sie nia podzielic. Grupy sa po to zeby sobie pomagac.

    Pozdrawiam
    SLawek