  • Data: 2002-09-27 19:09:46
    Temat: Re: abolicja a VAT
    Od: "Graszka" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wydaje mi się (ale mogę się mylić), że o ile dobrze śledziłam losy projektu
    abolicyjnego to w pewnym momencie powstała obawa autorów, że ujawnienie
    nieujawnionych dochodów może pociągnąć za sobą sankcje w innych podatkach i
    zostało wyraźnie powiedziane, że nie będzie reperkusji innych. Zdaje się
    min.Ożóg wypowiadała się na ten temat. Chociaż projekt jest jeszcze cały
    czas projektem i to i owo może się zmienić (chociaż biorąc pod uwagę skład
    Senatu - nie będą atakować pomysłu swojego rządu).
    Graszka