  • Data: 2004-04-15 16:54:31
    Temat: Re: a rower?
    Od: czeslaw <n...@d...slp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-04-03 00:02, Użytkownik i. napisał:

    > czy jak wynajmuję od parkinu strzeżonego na którym są garaże jakiś garaż lub
    > pół, żeby rower tam trzymać to czy mogę ten rachunek w koszty?

    W koszty mozesz wrzucic wszystko jesli potrafisz uzasadnic ze to bylo
    potrzebne do proby uzyskania przychodu. Nawet nie musisz tego przychodu
    miec, ale koszty powinny miec uzasadnienie.

    > a teraz jak muszę dymać rowerem, to czy mogę część żarcia w koszty wliczyć,
    > nie żartuję qrna,

    Nie sadze, rzadko jest akceptowane cos na co i tak musialbys wydac
    forse, nawet gdybys nie prowadzil dzialalnosci.
    ---