  • Data: 2003-01-20 23:38:40
    Temat: Re: Zwykłe PK - banalne, ale jednak problem :-(
    Od: "Piotr K." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak by to wyglądało na takim klasycznym druku PK, z tymi sumami cząstkowymi
    > i ogólno-kontrolnymi?
    > Elementarna sprawa, a zbaraniałem, bo jest tam miejsce tylko na jedną kwotę
    > w wierszu.

    Sumy cząstkowe i kontrolne pochodzą jeszcze z czasów "kręciołka", oj, kiedy to było.
    To nic innego jak sumy kilku dekretów ( pozycji PK ) tak, żeby się nie zgubić w
    gąszczu liczb. Widziałem na własne gały jak księgowa po zaksięgowaniu w
    dosyć dużym systemie bawiła się z papierowym PK i kalkulatorem. Kiedyś mnie to
    dziwiło ;)

    Piotr
    freeware http://pk.inet.pl/brv.htm