eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZwrot towaru a paragonRe: Zwrot towaru a paragon
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: Zwrot towaru a paragon
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    References: <5b549daa$0$611$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ctgw6xosdnsj$.15hh9ujsw8a8w$.dlg@40tude.net>
    <pj3s43$vtv$1@node2.news.atman.pl>
    <5b558172$0$604$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b559256$0$602$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b6850e3$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b69b0d5$0$624$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b69e69c$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b6a06de$0$614$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b6ab88c$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Kviat
    Date: Wed, 8 Aug 2018 18:41:55 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/52.9.1
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5b6ab88c$0$615$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 24
    Message-ID: <5b6b1d53$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89.64.47.232
    X-Trace: 1533746515 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 607 89.64.47.232:9339
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:246195
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2018-08-08 o 11:31, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Kviat" napisał w wiadomości grup

    >
    >>> Teoretycznie masz racje, a praktycznie ... skad wiesz, ze nie robia
    >>> sobie zwrotow ?
    >> Nie wiem. Może robią. Ale nie o tym jest dyskusja.
    >
    > Bo nie rozumiesz.
    > Jakby tak minute po wysciu klienta (z paragonem) sprzedawca mogl
    > zaksiegowac zwrot,
    > to tak, jakby towaru nie sprzedal.

    Odróżnij dwie rzeczy. Rozmawiamy o sytuacji, gdy klient rzeczywiście
    towar zwrócił, rzeczywiście dostał zwrot pieniędzy i są na to dowody w
    postaci przelewu czy wysyłki zwrotnej towaru. A nie o sytuacji, że
    sprzedawca wygrzebał paragon ze śmietnika, albo że sobie sam z siebie
    przyjął fikcyjny zwrot bez paragonu. To zupełnie odrębne sprawy.
    Pierwsza jest legalna, a druga nie.

    Pozdrawiam
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1