  • Data: 2005-04-30 23:03:08
    Temat: Re: Zwrot podatku przy stracie
    Od: "Mariusz" <M...@p...ift.uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile dobrze pamiętam to nie. Straty można odliczać tylko z tego samego
    > źródła dochodów - czyli z działalności - w latach następnych.

    Jeśli miałem dochód z DG ale na tyle nie duży, że nie zapłaciłem przez cały
    rok zaliczki na podatek, a jednocześnie mój pracodawca zapłacił za mnie taką
    zaliczkę z umowy o pracę. To czy mogę sobie rozliczyć stratę z 2003 roku (do
    wysokości dochodu z DG) i czy wtedy będę mogł odzyskać zaliczkę zapłaconą
    przez mojego pracodawcę?

    pozdrawiam
    Mariusz