  • Data: 2005-05-30 07:09:12
    Temat: Re: Zwrot podatku PIT na konto firmowe.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 30 May 2005, Jano wrote:

    >+ Ciekawe co by było gdyby miała pełnomocnika i on by sprzeniewieżył te
    >+ pieniądze.

    Kodeks Cywilny:
    Art. 100. Okoliczność, że Pełnomocnik jest ograniczony w zdolności
    do czynności prawnych, nie ma wpływu na ważność czynności dokonanej
    przez niego w imieniu mocodawcy.

    Na mój rozum - wszystko byłoby z p. widzenia US OK - a żona
    mogłaby sobie dochodzić odszkodowania od pełnomocnika...

    >+ Rozliczamy się wszakże z Podatku Osobistego ;)

    ...i dlatego osobista odpowiedzialność cywilna za to co pełnomocnik
    zrobi :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)