  • Data: 2004-04-23 09:50:42
    Temat: Re: Zwrot opakowań kaucjonowanych - problem
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mich wrote:

    > Użytkownik "Tomek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Nie wiem czy dobrze rozumiem ?
    > Czyżbyś sugerował, że sklep powinien przyjeżdzać do klienta po puste
    > butelki
    > :-))) ?

    Podejrzewam, ze on sugeruje, ze przywoza mu ze kupuje, zamowil
    z transportem do odbiorcy, przywoza mu a nie chca mu odebrac
    pustych opakowan..

    Mysle, ze nie dopatrzyles tego w umowie.
    Zapytaj moze, czy chca z toba nadl handlowac.
    (jeslimasz termin umowy to zapytaj czy po tym terminie beda chcieli)
    A jasli robia Ci Łaske a ty sie na to godzisz.. to jedz iladnie popros
    o aneks do mmowy, ze za dodatkowa oplata zabioro puste..

    Boguslaw