  • Data: 2002-09-03 10:57:46
    Temat: Re: Zwrot Vat
    Od: "Sebastian Podlesny" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Troszeczkę się zapędziłeś;-)
    > Przy zakupie środka trwałego - oczywiście - odzyskujesz w całości cały Vat
    > naliczonony (od jego ceny netto) - w ciągu 90 dni (lub ewentualnie 25 -
    przy
    > spełnieniu pewnych warunków ) - bezpośrednio na rachunek bankowy.
    > Ale to nie ma nic wspólnego z "wcześniej zapłaconym VAT-em"
    >
    > Pozdrawiam Jola

    Witam i dzięki za odpowiedź.

    Nie chodzi mi tylko i wyłącznie o środek trwały, ale o sytuację, kiedy
    mogę odebrać wcześniej odprowadzony do US VAT.

    Chciałbym sobie kupić np. telefon komórkowy i miejsce na serwerze
    na stronę WWW.

    Vat już dawno zapłaciłem US, sądzę, że w tym roku to na razie koniec
    fakturowania
    dla tego klienta, a chciałbym mieć możliwość "skubnięcia" trochę z tego
    zapłaconego Vat'u.

    Pzdr

    Seb