  • Data: 2002-09-20 06:06:03
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT 2002
    Od: p...@p...onet.pl (Paragraf - KP) szukaj wiadomości tego autora

    > Interesuje mnie, przekroczenie jakiego obrotu w roku 2001 powoduje
    obowiązko
    > we wejście w opodatkowanie podatkiem VAT w 2002.
    >
    > Dziękuje, pozdrawiam,
    > Adam Wesołowski
    =============
    Rozporządzenie Ministra Finansów
    z dnia 22 listopada 2001 r.
    w sprawie określenia kwoty uprawniającej do zwolnienia od podatku od towarów
    i usług.
    (Dz. U. Nr 137, poz. 1542)
    Wartość sprzedaży towarów i usług, o której mowa w art. 14 ust. 1 pkt 1
    ustawy z dnia 8 stycznia 1993 r. o podatku od towarów i usług oraz o podatku
    akcyzowym, uprawniającej do zwolnienia od podatku od towarów i usług określa
    się w kwocie 38.500 zł.
    Rozporządzenie wchodzi w życie z dniem 1 stycznia 2002 r.

    Paragraf