  • Data: 2004-03-15 09:11:41
    Temat: Re: Zwolnienie a VAT - Internet
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik /slawek napisał:

    > W typowej sytuacji dla firmy jest w zasadzie wszystko jedno czy kupuje z
    > vatem 7% czy 22%. Przy wyższej wacie zapłaci więcej dostawcy ale potem
    > więcej odliczy w deklaracji i (pomijając kwestię terminów płatności)
    > wyjdzie na to samo.
    > Być może to nie jest przypadek typowy, ale jak dla mnie widać tu objawy
    > paniki podatkowej. Nieważne, takie tam dywagacje. Tak czy inaczej
    > odpowiedź na swoje pytanie dostałeś kilka postów wyżej.

    Panika na pewno. Ale nie tyle podatkowe co cenowa. Juz sie słyszy że jak
    pójdą w górę ceny netto dla odbiorców indywidulanych (ze stawką zw) to
    przy okazji również ceny netto dla pozostałych.
    I znając nasz zmonopolizowany rynek nie zdziwiłabym sie gdyby ceny
    wzrosły równo dla wszystkich, bez róznicowania na sprzedaz ovatowana i
    zwolnioną.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl