    From: "Sheik" <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Znowu umowa barterowa
    Date: Tue, 7 Oct 2003 12:49:12 +0200

    > 1. Czy umowa barterowa dotyczaca wykonania powiedzmy strony internetowej w
    > zamian za 4 osobowa wejsciowke na wszystkie imprezy organizowane przez
    firme
    > zainteresowana ta strona wymaga aby moja dzialalnosc gospodarcza nie byla
    > zawieszana w okresie trwania umowy barterowej ???

    dzialalnosci musi byc odwieszona, bo umowa barterowa jest tak naprawde
    wymiana faktura z fakture (rachunek z rachunek) - wiec musisz miec mozliwosc
    wystawienia rachunku w tym okresie, a wiec nie mozesz miec zawieszonej
    dzialanlosci

    > 2. Jak jest z podatkiem w tym przypadku ?

    podatkow nie ma, bo wychodzisz na zero (koszty rowne przychodom), ale
    papiery do urzedow musisz wysylac

    pozdrawiam
    Sheik