  • Data: 2002-04-13 15:01:02
    Temat: Re: Zmiana nazwy ulicy a US
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tako rzecze m...@o...plANTYSPAM:

    > A tak off topic to kogo oprócz mnie wkurzają radni którzy nie wiadomo
    > po co zmieniają nazwy ulic bo tak im się podoba a potem podatnicy za
    > to płacą?

    Poznań - Świerczewo. Radni zmienili nazwy ulic (Komunistyczni patroni
    ulic), po czym mieszkańcy zaskarżyli tę decyzję, obecnie ponoć wrócono do
    poprzednich nazw, ale nikt do końca nie wie jak to się skończy. To mnie
    dopiero wk*#%$#. Jak widać społeczeństwo dostosowało się do poziomu radnych
    :(((

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"