  • Data: 2004-02-02 14:36:47
    Temat: Re: Zlecenie na przełomie roku
    Od: "kichawa" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w grudniu podpisałem umowę o dzieło. Rachunek wysłałem przed świętami.
    Kasę
    > dostałem w styczniu. Czy dostanę PIT-11 w tym roku, czy dopiero w
    > przyszłym? Czy mogę się spokojnie rozliczać za 2003 czy czekać na 11 za tą
    > umowę?

    Witam.
    Podepne się pod ten wątek żeby nie tworzyć nowego.
    Umowa o dzieło podpisana w grudniu 2003 która skończyła się 31.12.2003.
    Rachunek wystawiony 31.12.2003 z terminem płatności 14 dni i zapłacony już w
    styczniu 2004. Dzisiaj mi przychodzi pit 8b na tą umowe na 2003 rok.
    Powinien być chyba za 2004?. Co mam z tym zrobić?
    I drugie pytanie. Umowa była na napisanie programu z KUP'em 50%. W której
    pozycji powinna wobec tego być wpisana w pit 8b? W pozycje 48 (Umowy
    zlecenia i o dzieło) czy w 56 (Prawa autorskie i inne prawa)?

    Kichawa.