  • Data: 2003-07-17 20:55:08
    Temat: Re: Zgloszenie przerwy w ZUS i US
    Od: k...@r...pl (Krzysztof A. Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Dnia 17 lipca 2003 o godzinie (15:40:36) napisano:
    I> Jakie dokumenty trzeba zlozyc zglaszac
    I> przerwe w US i ZUS. A moze wystarczy
    I> zgloszenie tylko w jednym z tych urzedow ?

    Zawieszenie dzialalnosci gospodarczej (bo chyba to masz na mysli
    piszac o przerwie) powinienes zglosic co najmniej w US i ZUS. W US
    jest to jeden z formularzy NIP (numer zalezy od tego czy jestes os.
    fizyczna czy prawna), w ktorym zaznaczasz aktualizacje - a jej powod
    to zawieszenie dzialalnosci. W ZUS nie ma zawieszenia dzialalnosci -
    mozesz sie jedynie wyrejestrowac z ubezpieczenia, a ponownym podjeciu
    dzialalnosci - zarejestrowac. Jesli mnie pamiec nie myli sa do tego
    druki ZWUA.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    Krzysztof A. Ziembik mailto:k...@r...pl