  • Data: 2007-08-04 15:26:31
    Temat: Re: Zgłoszenie nabycia spadku i........
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    news:Pine.WNT.4.64.0708041052070.3604@athlon64...

    > Odmówić? IMO nie.
    > Dlatego pytam dlaczego wciskają odpłatny odpis.

    Wiec twierdzisz, że wolno im poświadczyć drugi egzemplarz przyniesiony przez
    klienta?
    Ja twierdzę, że nie wolno, co zrezztą niektóre US stosują.
    Co najwyżej mogą wystawić świstek, że taki to a taki druk w dniu tym i tym
    został złożony.
    Ale nie w postaci pieczątki na innym egzemplarzu? Zresztą co niby taka
    pieczątka miałaby poświadczać? Że delikwent w takim dniu była w urzędzie i
    chyba tylko tyle. Data pewna ?