  • Data: 2010-05-18 19:33:10
    Temat: Re: Zgłoszenie do US pożyczki w rodzinie
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski w <news:kjzljbhm5gi.fsf@ccfs1.fuw.edu.pl>:

> [...]

    _117.html

    > 'Mój' urząd - po złożeniu przez mnie (pocztą) deklaracji, że dostałem
    > darowiznę, zażądał ode mnie (na piśmie i argumentując, że papier
    > złożony przez mnie był niekompletny bez tych załączników, a nie na
    > zasadzie kontroli po fakcie) następujących dokumentów:

    > 1. Dowodów osobistych mojego i darczyńcy (sic!!! ode mnie!!!)
    > 2. Umowy darowizny
    > 3. Potwierdzenia przelewu

    > I co miałem zrobić? Walczyć i narażać się na 20 wizyt w urzędzie?
    > Poszliśmy z ojcem i pokazaliśmy. A nie, jeszcze kazali na mój koszt
    > zrobić ksero...

    Jak teścia zaprosili na czynności kontrolne, a na ich koniec chcieli, żeby
    podpisał, to co wytworzyli pięć minut na podstawie rozmowy, to stwierdził,
    że na zaproszeniu nie było o obowiązku stawienia się z zestawem okularów do
    czytania, a tym bardziej z aparatem słuchowym, i żeby zaczęli z nim na
    piśmie rozmawiać z podaniem podstawy prawnej swoich "potrzeb" -- i się żadne
    pismo nie pojawiło...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]