  • Data: 2003-01-16 22:52:18
    Temat: Re: Zgłoszenie do US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Jan 2003, buba wrote:

    >+ > Czy obecnie należy zgłaszać do urzędu skarbowego komputerowe prowadznie
    >+
    >+ nie ma takiego obowiazku

    Możliwe, bo nie znalazłem ;) :)

    >+ problem jest jezeli nie masz instrukcji do programu, wtedy musisz co miesiac
    >+ do 20 drukowac ksiege

    Wrrr....
    Księgę musisz *zawsze* drukować, jeśli nie masz instrukcji to musisz
    co najmniej ewidencję przychodów prowadzić "na papierze" !
    Chyba że masz kasę i stosujesz "przepuszczanie" faktur przez kasę
    (o czym była mowa - i ktoś mi wyciągnął z zanaddrza zapisek ministra
    że rachunek to też faktura :)), bo chyba rzeczywiście wtedy da się
    "uchylić" od papieru "na co dzień"...

    >+ pzdr

    wzjm, Gotfryd