eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiZawsze mam z tym problem ;) PIT 5 za listopad a zaliczka x2 ;) › Re: Zawsze mam z tym problem ;) PIT 5 za listopad a zaliczka x2 ;)
  • Data: 2007-12-12 06:41:43
    Temat: Re: Zawsze mam z tym problem ;) PIT 5 za listopad a zaliczka x2 ;)
    Od: "Vonnegut79onVAIO" <v...@V...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Piotr Wojcicki" <drak99@NO_SPAM.gmail.com> napisal w wiadomosci
    news:fjn1i6$hqg$1@news.dialog.net.pl...
    > Vonnegut79onVAIO pisze:

    > Po co to wogole wysylasz ?
    > Przelej pieniadze i nie wysylaj zadnych deklaracji.

    Heh kiedys dostalem mandat bo wyslalem pieniadze na czas, a deklaracje po 20
    czy 25 i urzedniczka powiedziala, ze dla nich wazna jest deklaracja zlozona
    na czas, niz wplacone na czas pieniadze... :) Szczesliwi i tak sa pewni, ze
    dostana ;)

    Rozumiem, ze za grudzien nie skladam, ale za listopad ? :)

    Vonn