  • Data: 2002-10-02 20:52:35
    Temat: Re: Zawieszanie po raz kolejny
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 1 Oct 2002 m...@o...pl wrote:

    >+ m...@p...onet.pl wrote:
    >+ > ZUS ZWUA oraz jako platnika skladek na formularzu ZUS ZWPA. Po zawieszeniu
    >+ > sklada nadal miesieczne PITy-5 w US, dopisujac przyrastajace koszty (materialy
    >+ > na tworzone jesienia i zima nowe grafiki), nie moze natomiast wystawic
    >+ > rachunku sprzedazy, bo dzialalnosc jest zawieszona. W tym czasie w ZUSie
    >+
    >+ Czy wolno wliczac w koszty faktury otrzymane w czasie zawieszeenia ?
    >+ wydaje mi sie ze nie...

    Prawdę mówiąc spozierałem na treść ze stron wszelkich zastanawiając
    się jak to ugryźć :) Widzę że nikt nie zapodał groźniejszego
    (IMHO) rozwiązania, więc zapytam: czy zakupy towarów w czasie
    zawieszenia nie świadczą przypadkiem o *prowadzeniu* działalności ?

    Bynajmniej wtedy się nie podważy faktu odliczenia ale za to
    można wyciągnąć z rękawa pytania o niezłożone deklaracje
    (a - patrz wątek "skarbowy mnie sciga" to jest coś do
    ok. 3000zł mandatu za sztukę !).... i być może inne podobne...
    A wtedy to ZUS na pewno się odezwie :]

    Pozdrowienia, Gotfryd