  • Data: 2008-11-14 20:08:24
    Temat: Re: Zawartość faktury
    Od: "Adam.O" <s...@n...px> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości:Pine.WNT.4.64.0811140118420.3740@quad,

    > Przejrzyj archiwa - sposobów wystawienia poprawnej faktury jest
    > całkiem sporo.

    No czytam to i owo, ale czasu brak niestety:)

    > A o której myślisz?

    No dla mnie cena umowna, to taka na którą umawiam się z klientem:)
    Dla Kowalskiego ważna jest cena brutto, ale minister twierdzi, że na
    fakturze w pozycjach powinna być cena netto, a na moich jej brak. Netto jest
    dopiero w podsumowaniu całości.

    Pozdrawiam
    Adam